ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗ SECURITY ΤΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ


Καταγγέλλουμε για  παράβαση καθήκοντος και επιορκία τους υπαλλήλους της Τροχαίας  στην Αττική Οδό, και όπου αλλού λειτουργούν αντίστοιχα με τον ίδιο τρόπο,  που κατά παράβαση των υφιστάμενων νόμων και διατάξεων, λειτουργούν ως ιδιωτική security της εταιρίας «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ»  – και των άλλων εταιριών που εκμεταλλεύονται  το δημόσιο οδικό δίκτυο  ληστεύοντας τους συμπολίτες μας – και μαζί με τους υπαλλήλους παρακρατούν παράνομα οδηγούς που κάνουν χρήση του δικαιώματος έκδοσης πιστωτικής απόδειξης, ως νομίμου φορολογικού στοιχείου. Οι υπάλληλοι της εταιρίας κατ’ εντολή της ιδιοκτησίας αρνούνται τη χορήγησή του, ενώ η καιροφυλακτούσα τροχαία προτρέπει παράνομα τους οδηγούς να περάσουν τους σταθμούς διοδίων και στη συνέχεια τους αφαιρούν πινακίδες/δίπλωμα και επιβάλλουν  το πρόστιμο των 200 ευρώ της ντροπολογίας Ρέππα. Καθημερινά κατατίθενται  μηνύσεις κατά αμφοτέρων των παρανομούντων μερών (εταιρίας –τροχαίας), για παράνομη κατακράτηση, παράβαση καθήκοντος και επιορκία, αδικήματα που διώκονται αυτεπάγγελτα,  αλλά η πολιτεία και τα θεσμικά της όργανα (πολιτική ηγεσία – εισαγγελία) κωφεύουν μέχρις στιγμής.  Φθάνουν στο σημείο να επικαλούνται έως και άρνηση εφαρμογής του αυτόφωρου για αυτεπάγγελτα διωκόμενα αδικήματα όταν αυτά συντελούνται εντός της «ιδιοκτησίας» των εταιριών στο δημόσια δίκτυο αυτοκινητοδρόμων .  Γιατί άραγε;

Η Κυβέρνηση και οι «εθνικοί εργολάβοι» έχουν καταλύσει κάθε έννοια δικαίου και νομιμότητας που αντιστρατεύεται τα συμφέροντα και τα κέρδη τους. Φτιάχνουν νόμους και διατάξεις που εξυπηρετούν τους σχεδιασμούς τους. Χρησιμοποιούν τους κατασταλτικούς μηχανισμούς (αστυνομία κ.λ.π.) ως στρατούς κατοχής.  Η πολιτική της ιδιωτικοποίησης  κάθε δημόσιου και κοινωνικού αγαθού εγκαθιδρύει στη χώρα μας την δικτατορία της αγοράς  με κοινοβουλευτικό προσωπείο. Υγεία, Παιδεία, Μετακινήσεις, ΜΜΜ, Υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (ΔΕΗ  – ΟΤΕ – ΕΥΔΑΠ), τα δάση και η θάλασσα,  όλα, υλικά και άυλα παραχωρούνται στο ιδιωτικό κεφάλαιο). Η δημόσια περιουσία πωλείται, βλ.παραδίδεται, σε τιμή ευκαιρίας. Κυβέρνηση – Τρόϊκα (Ε.Ε. – ΔΝΤ) έχουν αναλάβει την εργολαβία της πτώχευσης του ελληνικού λαού . Τα κοράκια εγχώρια και πολυεθνικά καραδοκούν. Καλούμε κάθε εργαζόμενο/η, τους συμπολίτες μας να αντιληφθούν ότι η χώρα περιέρχεται στην ιδιοκτησία μιας φούχτας ολιγαρχών που μαζί με το πολιτικό τους προσωπικό ελέγχουν και χρησιμοποιούν το κράτος για να αυξάνουν τα κέρδη τους . Η αντίσταση και η ανατροπή τους αποτελεί πρώτιστο και μέγιστο καθήκον κάθε έλληνα πολίτη.

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ/ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ/ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΝΤ

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ – ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ

 

9 Σχόλια

  1. Καλά κάνουν, αφού ο κόσμος δεν εξεγείρεται κατά της ντροπής, καλά κάνουν. Δοκιμάζουν να δουν αν έχουμε αξιοπρέπια….

    Μου αρέσει!

  2. Το κίνημα καλό θα ήταν να ασχοληθεί κ με τους ανθρώπους που τρώνε την κλήση 200€, καθώς δεν τους δίνετε πιστωτική απόδειξη αφού δεν το επιτρέπει ο εργοδότης, και έτσι για να τρέξουν το θέμα νομικά μπας κ δικαιωθούν θα τους φτάσει 600€ (εδώ λέμε δεν έχουμε τα 3€)
    Εδώ είναι η δική μου ιστορία
    http://trela8hka.blogspot.com/2011/03/200.html

    Μου αρέσει!

    • Το κίνημα έχει εξηγήσει κι έχει τοποθετηθεί: Το πιστωτικό αποτελεί νόμιμο φορολογικό στοιχείο και πρέπει να το εκδίδουν. Απο εδώ και μετά έχουμε γράψει πολλές φορές και έχουμε καταγγείλει ότι γράφουν τους νόμους στα παλιά τους παπούτσια με την κάλυψη της κυβέρνησης. Έχουμε καταθέσεις και μηνύσεις. Συνεχίζουμε συλλογικά να αντιστεκόμαστε και να ανοίγουμε συνέχεια τους σταθμούς διοδίων σε όλη την Ελλάδα. Οσο αφορά την ατομική στάση του καθενός εξυπακούεται ότι αυτή απορρέει απο την εκτίμησή του γιακάθε συγκεκριμένη ενέργεια και τα ρίσκα που αυτή ενδεχομένως εμπεριέχει.
      π.χ. Ως παράβαση του ΚΟΚ βεβαιώνεται μόνονεάν παρευρίσκεται επι τόπου η τροχαία. (Η οποία κάνει ότι μπορεί για να εξυπηρετήσει τους «εθνικούς εργολάβους»). Εάν δεν υπάρχει τροχαία στο σταθμό σπρώχνουμε τη μπάρα. Εάν θέλουμε να ζητήσουμε πιστωτικό και υπάρχει τροχαία, ξέρουμε ότι είμαστε νόμιμοι, αλλά ποια αξία έχει η οποιαδήποτε νομιμότητα όταν το ίδιο το κράτος την καταργεί στην πράξη;Εκεί εκτιμάμαι την κατάσταση και προφανώς αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μιας πράξης αντίστασης.
      Αναμφισβήτητα, το έχουμε δηλώσει, είναι δεδομένη η αλληλεγγύη μας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αναλάβουμε την κάλυψη π.χ. και ενδεχομένως δικαστικών εξόδων για χιλιάδες συμπολίτες μας. Ούτε έχουμε αναλάβει οποιαδήποτε εργολαβία για λογαριασμό των συμπολιτών μας. Με κάθε ευκαιρία επαναλαμβάνουμε ότι η συμμετοχή όλων στις διαδικασίες και τις συλλογικές δράσεις του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι αυτή που εξασφαλίζει και μεγιστοποιεί τη δυναμική και την αποτελεσματικότητα των αγώνων μας.

      ΣΤΟ BLOG ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
      ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
      ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΟΜΩς

      Μου αρέσει!

  3. Έπρεπε να έχουμε ξεσηκωθεί όλοι και όχι να καθόμαστε σαν τις κότες. Εκτός από τα διόδια και τα εισιτήρια, που κατά την άποψή μου είναι το λιγότερο κακό, πρέπει να ξυπνήσουμε και να γίνει παλαικός ξεσηκωμός ενάντια στα λαμόγια και τους πάτρωνές τους, που χρόνια τώρα ρουφάνε το αίμα του Ελληνικού Λαού. Και όχι δεν είμαι ούτε αριστερός ούτε ΣΥΡΙΖΑ. Πιστεύω ότι απλά είμαι λίγο σκεπτόμενος πολίτης που αντιλαμβάνεται ότι καταπατάνε βάναυσα τα συνταγματικά δικαιώματά του. Άρθρο 125.

    Μου αρέσει!

  4. Ένα από τα πιό σημαντικά ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει το κίνημα είναι η παρουσία των μελών του Δεν Πληρώνω στα δικαστήρια τις ημέρες που εκδικάζονται τα περιστατικά σύλληψης «αντιφρωνούντων». Χρειάζεται παρουσία δεκάδων μελών σε τέτοιες περιπτώσεις, έρανος (πές 5 ευρώ/άτομο) για την κάλυψη των δικαστικών εξόδων και το κίνημα έτσι μπορεί να είναι ακόμη δυνατότερο. Την φωνή 100 ατόμων δεν την παραβλέπει κανείς εύκολα, ούτε τα προσεκτικά βίντεο και ηχογραφήσεις.

    Μου αρέσει!

  5. Kαλα ρε παιδια εχετε εσεις μια επιχειρηση και ερχεται ενας και χρησιμοποιει τις υπηρεσιες που εσεις του παρεχετε τσαμπα (αντιστοιχα ανοιγει τη μπαρα και τη κοπαναει).Το κανει 2η φορα, το κανει 3η φορα και παει λεγοντας. Και ενδιαμεσα έρχεται και σου λεει «βαση του νομου πρεπει να μου κοψεις πιστωτικο και θα ερθω αλλη φορα να το πληρωσω»… Δουλευομαστε μεταξυ μας ρε παιδια;Τι να του κοψεις αυτου του ανθρωπου οταν σε κοροιδευει στα μουτρα;Δηλαδη ενταξει ειπαμε αλλα θα τρελαθουμε με αυτα που διαβαζουμε.

    Μου αρέσει!

    • Αγαπητέ φίλε οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις κανενός. Εμείς έχουμε πληρώσει και μας ανήκουν. Τώρα, σε ότι αφορά το «πιστωτικό», επειδή και η νομιμότητα σήμερα κατασκευάζεται προκειμένου να εξυπηρετεί και να υποστηρίζει ιδιωτικά συμφέροντα, προτείνουμε ώς ατομική στάση την απαίτηση της έκδοσης πιστωτικού γιατί: 1. Είναι νόμινμο φορολογικό στοιχείο. Εάν αυτός που το ζητάει δεν το πληρώνει στη συνέχεια, πρόκειται για αστική διαφορά (μεταξύ ιδιωτών) και έχει τη δυνατότητα η εταιρία να κάνει αγωγή. Αυτό απαιτεί η υφιστάσμνη ισχύουσα «νομιμότητα». Εάν αυτό δεν συμβαίνει, δηλ. εάν η εταιρία μπορεί να κάνει ότι θέλει, εάν τα θεσμικά όργανα (τροχαία, εισαγγελία κλ.π.) στηρίζουν την αυθαιρεσία της εταιρίας, τότε το καθήκον μας είναι η ανατροπή τους.

      Μου αρέσει!

      • Φιλε μου η Αττικη οδος καλως ή κακως (κακως βεβαια) ειναι δρομος ο οποιος ανηκει εκει.Σε αυτους.Μπομπολας λεγεται.Μπομπολας.3-4 εταιρειες κατασκευαστικες και δε ξερω τι.Εκει.Αρα λειττουργει σαν επιχειρηση.Και θα κανει τα παντα αφου πληρει ολες τις προδιαγραφες (σωστοι δρομοι, διπλες λωριδες διαχωριστικα κτλ) για να εισπρατει τα διοδια βαση της συμβασης που εχει υπογραφτει με το κρατος. Λες-λετε-λενε-λεμε, δεν εχει σημασια, οτι πρεπει να αλλαξει χερια η εταιρεια εχει αποπληρωθει το εργο κτλ κτλ.Γιατι δε μαζευομαστε ολοι να προσφυγουμε στο συμβουλιο της Επικρατειας, στο Συνηγορο ισως του πολιτη και εγγραφως, επωνυμα κτλ να καταγγειλουμε ολα αυτα; Εχουν σταματησει ποσα εργα και πολλα εχουν ανατραπει τουλαχιστον απο το πρωτο.Μια ερωτηση κανω.

        Μου αρέσει!

        • ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ «ΠΕΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ» /ΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
          Οι νομικές ενέργειες το μόνο που κατέδειξαν είναι ότι ολόκληρο το σύστημα υπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα.
          Να μην τα επαναλμβάνουμε συνέχεια. Δες και στο oxidioa.gr για Αττική Οδό.

          Μου αρέσει!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε