Η αντίσταση στη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση


Του ΤΑΚΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

Η αυθόρμητη εξέγερση της «υπο-τάξης» στη Βρετανία, δηλαδή των κατ’ εξοχήν θυμάτων της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης (εξέγερση την οποία σύσσωμο το πολιτικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένων των Εργατικών και με την ανοχή των εργατικών συνδικάτων, χαρακτηρίζει «εγκληματική δραστηριότητα» που πρέπει να συντριβεί με μαζικές συλλήψεις και πολύχρονες φυλακίσεις!), ανέδειξε ένα γεγονός γενικότερης σημασίας.

Οτι, παρά την παραπλανητική φιλολογία της ρεφορμιστικής Αριστεράς για τη δήθεν τεράστια σημασία σήμερα των ειρηνικών εκδηλώσεων τύπου πλατείας Συντάγματος στην ανατροπή τυραννικών καθεστώτων (που στην πραγματικότητα δεν επαληθεύθηκε πουθενά παρά μόνο όπου τα συμφέροντα των ξένων και ντόπιων ελίτ συνέπιπταν με τα αιτήματα των πλατειών -Τυνησία, Αίγυπτος), οι λαοί στην απόγνωσή τους πάλι καταφεύγουν στις ιστορικές μορφές εξέγερσης. Και αυτό, διότι ξέρουν καλά ότι οι εξεγέρσεις αυτές δεν μπορούν ποτέ να αγνοηθούν από τις ελίτ, όπως οι ειρηνικές εκδηλώσεις των πλατειών (στις οποίες προσχώρησαν τώρα ακόμη και οι «προοδευτικοί» σιωνιστές!), τις οποίες δικαιολογημένα εγκωμιάζουν οι ελίτ και τα συστημικά ΜΜΕ.

Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι οι αυθόρμητες εξεγέρσεις θα μπορούσαν ποτέ να ανατρέψουν ένα κοινωνικο-οικονομικό σύστημα (σε αντίθεση με το πολιτικό προσωπικό του) όπως το σημερινό, εάν δεν στηρίζονται σε ένα οργανωμένο πολιτικό κίνημα με το δικό του αντισυστημικό πρόταγμα, όπως άλλωστε σαφώς δείχνει η ιστορική εμπειρία. Εν τούτοις, η ζημιά από τις εξεγέρσεις αυτές στις ελίτ είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε ειρηνική εκδήλωση, διότι στην προσπάθειά τους να τις συντρίψουν εξαναγκάζονται να φανερώνουν την πραγματική φύση της «δημοκρατίας» τους, που στηρίζεται, σε τελική ανάλυση, στη φυσική βία με στόχο την αναπαραγωγή της οικονομικής βίας πάνω στην οποία θεμελιώνεται η αντιπροσωπευτική «δημοκρατία».

Ομως, είναι η οικονομική βία της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης που έσπρωξε την αγγλική «υπο-τάξη» των ανέργων, των περιθωριοποιημένων και των νέων χωρίς μέλλον στη βία και τη λεηλασία, εφ’ όσον η οργή τους, έμμεσα αν όχι άμεσα, στρεφόταν ενάντια στην τρομερή ανισότητα που δημιουργεί η νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση.

Μια ανισότητα που έχει πάρει διαστάσεις βικτοριανής εποχής σήμερα στη Βρετανία, με το πλουσιότερο 10% του πληθυσμού να είναι 100 φορές πλουσιότερο από το φτωχότερο 10%! Και αυτό γιατί, συνήθως υποσυνείδητα, αντιλαμβάνονται ότι η ανατροπή της καπιταλιστικής νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης δεν είναι θέμα ανατροπής κάποιων κακών συνωμοσιολόγων και των ολέθριων πολιτικών τους, που δήθεν εκφράζουν μια νέα καπιταλιστική «στρατηγική» (όπως αποπροσανατολιστικά υποστηρίζει η ρεφορμιστική Αριστερά, αλλά και πολλοί στην «ελευθεριακή»!), αλλά θέμα ανατροπής του ίδιου του συστήματος της οικονομίας της αγοράς, του οποίου η δυναμική (και όχι απλώς κάποιο εγκληματικό «δόγμα»!) αναπόφευκτα οδήγησε σε αυτή!

Με άλλα λόγια, η νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση είναι ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ φαινόμενο και ανατρέπεται μόνο μέσα από την ανατροπή των θεσμών της και ιδιαίτερα των ανοιχτών και «απελευθερωμένων» αγορών κεφαλαίου, εργασίας και εμπορευμάτων, που συνιστούν αποτέλεσμα της δυναμικής της καπιταλιστικής οικονομίας της αγοράς και επιβάλλουν σήμερα οι ελίτ είτε «ειρηνικά», μέσα από τους διεθνείς οργανισμούς που ελέγχουν (ΔΝΤ, Ε.Ε. κ.λπ.), είτε με τη βία (Ιράκ, Αφγανιστάν, Λιβύη), με στόχο να εντάξουν κάθε χώρα στη διεθνοποιημένη οικονομία της αγοράς.

Τα ίδια βέβαια ισχύουν, και ακόμη περισσότερο, σε σχέση με αδίστακτες κοινοβουλευτικές χούντες σαν τη δική μας, που δεν έχουν την παραμικρή λαϊκή νομιμοποίηση για τα εξοντωτικά μέτρα που επιβάλλουν κατά των λαϊκών στρωμάτων, όπως ακόμη και το τελευταίο (εαρινό) Ευρωβαρόμετρο έδειξε, με το 90% των πολιτών να μην τα επιδοκιμάζουν, αλλά παρ’ όλα αυτά η χούντα να μη διανοείται να ζητήσει τη λαϊκή έγκριση με ένα πραγματικά δημοκρατικό δημοψήφισμα.

Αντίθετα, η χούντα αυτή, με τη στήριξη των συστημικών καναλιών και των ακαδημαϊκών «εν υπηρεσία» (που παριστάνουν τους ανεξάρτητους αναλυτές, ενώ συγχρόνως αμείβονται πλουσιοπάροχα ως συστημικοί συμβουλάτορες παντός είδους), καθώς βέβαια και την ωμή βία των σωμάτων ασφαλείας που όλο και εντείνεται, και με την επικουρία της «Δικαιοσύνης» (που δεν διστάζει να επιβάλλει μεγαλύτερες ποινές κάθειρξης για τις στρακαστρούκες των εξεγερμένων νεολαίων από αυτές που μπορούν να επιβάλουν τα νορβηγικά δικαστήρια σε έναν εγκληματία κατά της ανθρωπότητας), τώρα προχωρά σε αυτό που ακόμη και διεθνείς συστημικές εφημερίδες χαρακτηρίζουν «ένα από τα μεγαλύτερα ξεπουλήματα στη δυτική Ιστορία» και στην πλήρη υποδούλωση του ελληνικού λαού, όπως τη χαρακτηρίζει ο γνωστός διεθνής οικονομικός αναλυτής Max Keiser.

Και φυσικά, στο πλαίσιο αυτό, το σύστημα δεν έχει κανένα δισταγμό να παραχωρήσει και την ψευτο-«ελευθερία» να κυβερνάς το σώμα σου παίρνοντας ναρκωτικές ουσίες, που λειτουργούν ανασταλτικά στη συμμετοχή σε συλλογικούς αγώνες αντίστασης κατά της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης και σπρώχνουν τους νέους στην εξατομίκευση των προβλημάτων τους…

http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos

5 Σχόλια

  1. Νομίζω ότι πρέπει να ευχαριστήσουμε το κο Φωτόπουλο γιατί στο άρθρο του καταφέρνει να χωρέσει, τουλάχιστον στο πρώτο μέρος, όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία του δογματικού και φανατισμένου αριστερισμού; Τη μισαλλοδοξία έναντι όλων των διαφορετικών απόψεων, ιδίως των συγγενικών (βλ. «ρεβιζιονιστικής αριστεράς») την πλήρη περιφρόνηση της έννοιας της δικαιοσύνης αλλά και της κοινής λογικής (βλ κάλυψη των εξόφθαλμα ακόμα και για παιδάκια εγκληματικών ενεργειών) στο όνομα του απόλυτου ιδεολογήματος, δηλαδή της αντιπαράθεσης στην «νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση», την νόθευση της πραγματικότητας κατά το δοκούν (βλ: «η σημασία των ειρηνικών εκδηλώσεων τύπου πλατείας Συντάγματος στην ανατροπή τυραννικών καθεστώτων δεν επαληθεύθηκε πουθενά παρά μόνο όπου τα συμφέροντα των ξένων και ντόπιων ελίτ συνέπιπταν με τα αιτήματα των πλατειών -Τυνησία, Αίγυπτος», με άλλα λόγια παίρνουμε την πραγματικότητα- την τεράστια επιτυχία αυτών των κινημάτων που πραγματώθηκε με τεράστιες θυσίες, και την υποβαθμίζουμε σε επίπεδο συντάυτισης συμφερόντων με τις διάφορες ελίτ: Ή απλά, παίρνουμε το ιδεολόγημα των διαφόρων ελίτ και της απαξίας που εμπεριέχει για τους αριστερόφρονες και πολλούς προοδευτικούς, και χωρίς να προσφέρουμε κανένα πραγματικό επιχείρημα επί τούτου (δηλαδή να εξηγήσουμε που βρίσκεται η αναφερόμενη τάυτιση), το χρησιμοποιούμε για να υποβαθμίσουμε οποιαδήποτε εκδοχή της πραγματικότητας δεν μας συμφέρει).

    Και φυσικά, αναπόφευκτη είναι και η παράσυρση του συγγραφέα σε λάθος συλλογισμούς, του στυλ «Εν τούτοις, η ζημιά από τις εξεγέρσεις αυτές στις ελίτ είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε ειρηνική εκδήλωση, διότι στην προσπάθειά τους να τις συντρίψουν εξαναγκάζονται να φανερώνουν την πραγματική φύση της «δημοκρατίας» τους, που στηρίζεται, σε τελική ανάλυση, στη φυσική βία με στόχο την αναπαραγωγή της οικονομικής βίας πάνω στην οποία θεμελιώνεται η αντιπροσωπευτική «δημοκρατία»». Στην πραγματικότητα βέβαια οι ελίτ με τέτοιες εξεγέρσεις δεν φανερώνουν το πραγματικό τους πρόσωπο, αλλά προωθούν την ιδέα χρήσης ολοένα και δυναμικότερων μεθόδων αποσπώντας την ευρύτατη συναίνεση πλατειών στρωμάτων της κοινωνίας, ενώ επιτρέπουν τη συκοφάντηση όσων πραγματικά θέλουν να αγωνιστούν για ένα καλύτερο μέλλον στη βάση κάποιων ιδανικών.

    Είχα γράψει σε προηγούμενο σχόλιο για το σύστημα «διπλής σκέψης» που χρησιμοποιούν κατά κόρον οι δογματικοί αριστεροί αλλά είναι και βασικό στοιχείο όλων των γκεμπελικών μεθόδων προπαγάνδας. Συγκεκριμένα: «Πρόκειται μια λογική ανάλυσης που στηρίζεται στην επέκταση δυο φαινομενικά αντίθετων λογικών- ιδεολογημάτων: Η πρώτη, η βαθύτατα αντιανθρώπινη λογική ότι δεν υπάρχει καλό και κακό, δίκαιο και άδικο, αλλά οτιδήποτε κάνουν οι άνθρωποι δικαιολογείται ή εξηγείται από τις κοινωνικές ή όποιες άλλες ωθήσεις που αντιμετωπίζουν στο περιβάλλον τους (λογική βαθύτατα απάνθρωπη, αφού αντιστρατεύεται το θεμέλιο της ανθρώπινης ύπαρξης που είναι η ελεύθερη βούληση στη βάση της λογικής και της διάκρισης σωστού- λάθους, ή τουλάχιστον της παραδοχής ότι έτσι θα έπρεπε να είναι). Η δεύτερη, η μανιχαϊστική διάκριση ενός απόλυτου “κακού” (στην προκειμένη περίπτωση του νεοφιλελευθερισμού, των δυτικών κυβερνήσεων, της συγκεκριμένης οικονομικής πολιτικής κλπ), οποιαδήποτε αντίδραση εναντίον των οποίων με οποιαδήποτε μέσα γίνεται αυτομάτως κατανοητή και παραδεκτή. Με άλλα λόγια, εφόσον οι καπιταλιστικές κυβερνήσεις αντιπροσωπεύουν το απόλυτο Κακό, α) οτιδήποτε κάνουν είναι εξ’ ορισμού κακό, β) οποιοσδήποτε αντιδρά εναντίον τους έχει εξορισμού δίκιο, και γ) οποιουδήποτε είδους αντίδραση οποιουδήποτε τύπου είτε εκθειάζεται, είτε στη χειρότερη περίπτωση δικαιολογείται και γίνεται αυτομάτως αποδεκτή. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι η συνύπαρξη αυτών των δύο λογικών ταυτόχρονα για την αιτιολόγηση ενός παράγωγου ιδεολογήματος βασίζεται σε ένα είδος “διπλής σκέψης” (όπως περιγράφει ο Όργουελ στο 1984) το οποίο οι επικαλούντες των ιδεολογημάτων αυτών καλούν τους οπαδούς τους/ αναγνώστες τους / ομοϊδεάτες τους να αποδεχθούν.»

    Το σύστημα αυτό σκέψης γίνεται εμφανές σε πολλά σημεία αυτού του κειμένου, πχ (…που συνιστούν αποτέλεσμα της δυναμικής της καπιταλιστικής οικονομίας της αγοράς και επιβάλλουν σήμερα οι ελίτ είτε «ειρηνικά», μέσα από τους διεθνείς οργανισμούς που ελέγχουν (ΔΝΤ, Ε.Ε. κ.λπ.), είτε με τη βία (Ιράκ, Αφγανιστάν, Λιβύη), με στόχο να εντάξουν κάθε χώρα στη διεθνοποιημένη οικονομία της αγοράς..). Λες και το διακύβευμα στη Λιβύη δεν είναι η ανατροπή ενός δικτάτορα που έστειλε αεροπλάνα να βομβαρδίσουν άοπλους διαδηλωτές, το Αφγανιστάν δεν ήταν όντως άντρο τρομοκρατών (αλλά και υποκείμενο μιας από τις πιο αντιδραστικές και σκοταδιστικές δικτατορίες που υπήρξαν στον 20-21ο αιώνα, που δεν θεωρούσε καν τις γυναίκες ανθρώπινα όντα), και καιγόταν όλος ο κόσμος να εντάξει αυτές τις 2 χώρες στην… διεθνοποιημένη οικονομία της αγοράς! Η γοητεία του παραλόγου σε όλο της το μεγαλείο (για το Ιράκ οι κατηγορίες είναι πιθανόν σωστές οπότε δεν το σχολιάζω) Αλλά είπαμε: α) η καπιταλιστική οικονομία της αγοράς είναι το απόλυτο κακό, β) ότι κάνει αυτή ή οι εκπρόσωποί της ή οι πολιτικοί στις χώρες όπου υπάρχει ή όσοι την αποδέχονται ή όσοι δεν την πολεμούν μέχρι θανάτου είναι εξορισμού κακοί ή το πολύ ανάξιοι λόγου, και γ) ότι κάνει όποιος την αντιστρατεύεται, είτε ειρηνική διαδήλωση είτε τρομοκρατική ενέργεια που σκοτώνει αθώους πολίτες είτε οτιδήποτε ενδιάμεσο είναι εξορισμού καλό ή τουλάχιστον αποδεκτό, στην χειρότερη δε περίπτωση μη αποδεκτό αλλά και μη αποδιδόμενο σε όποιον έκανε τη συγκεκριμένη ενέργεια, αλλά στο «σύστημα» που του επέβαλε να την κάνει. Τα πράγματα λοιπόν είναι εξαιρετικά απλά, ζούμε σε έναν απόλυτα απλό κόσμο και δεν χρειάζεται να ξαναβάλουμε το μυαλό μας να σκεφτεί για τίποτα πια. Απλά διαλέγουμε πλευρά, ή με τις δυνάμεις του Κακού, δηλαδή της οικονομίας της αγοράς, ή με τις δυνάμεις του «καλού, δηλαδή με οτιδήποτε δεν ταυτίζεται με αυτές, και δεν χρειάζεται ποτέ να ξαναασχοληθούμε ( ή να κοπιάσουμε) για να κρίνουμε τη συγκεκριμένη ενέργεια. Απλά βλέπουμε σε ποια από τις δύο πλευρές ανήκει και η ταμπέλα καλού ή κακού της μπαίνει αυτομάτως.

    Δεν ξέρω αν αυτοί που τα γράφουν αυτά είναι απλώς βλάκες, φανατισμένοι, κακοπροαίρετοι ή απλά ναρκισιστές. Ίσως ένας συνδυασμός όλων. Σχετικά με τη βλακεία και το φανατισμό πάντως, και μόνο το σχόλιο «οι ειρηνικές εκδηλώσεις των πλατειών (στις οποίες προσχώρησαν τώρα ακόμη και οι «προοδευτικοί» σιωνιστές)!» τα λέει όλα. Δεν ξέρω σε τι αναφέρεται ο κος Φωτόπουλος, αλλά αν εννοεί τις διαδηλώσεις στο Ισραήλ, και μόνο η τάυτιση ενός πολιτικού κινήματος (αυτού που κατάφερε να χτίσει το Ισραήλ, δηλαδή του σιωνισμού) με ολόκληρο το λαό που ζει στη συγκεκριμένη χώρα, τα λέει όλα για το πως σκέφτονται οι άνθρωποι αυτοί (και ταυτόχρονα η έμμεση περιφρόνηση έναντι ενός ολόκληρου λαού, που κρύβεται πίσω από αυτήν την πρόταση, πραγματικά με τρομάζει). Εν πάση περιπτώσει, η ιστορία έχει δείξει ένα πράγμα: Ότι οι άνθρωποι που σκέφτονται με τέτοιο φανατισμό, σε όποια πλευρά και αν ανήκουν, μπορεί να είναι τόσο επικίνδυνοι όσο και οι ελίτ που υποτίθεται ότι αντιστρατεύονται.

    Και επειδή μιλάω για δίκαιη κριτική, σε αντίθεση με όλο το πρώτο μέρος του άρθρου, οι 3 τελευταίες παράγραφοι είναι απόλυτα σωστές
    Και τέλος, συγνώμη αν έγινα κουραστικός, Απλά θεώρησα ότι κάποια στιγμή αυτά κάποιος πρέπει να τα πει.

    Μου αρέσει!

  2. Προς Άμπη Κ:

    Προφανώς το παθιασμένο σου μίσος για το άρθρο του Φωτόπουλου, το οποίο σε οδήγησε στο σημείο να βγάζεις αφρούς μεσα από το γελοίο σου κατεβατό, οφείλεται σε δύο και μόνο λέξεις οι οποίες πραγματικά σου πάτησαν τον κάλο: «προοδευτικοί» Σιωνιστές. Σου έθιξαν αυτές οι δύο λέξεις τα ιερά και τα όσια, έτσι; Αντί να ντρέπεσαι που υποστηρίζεις αυτό το άκρως ρατσιστικό κωλοκρατίδιο που λέγεται Ισραήλ (και έδω βλέπει καθαρά ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης πόσο όμορφα εκδηλώνεσαι εσύ ως γνήσιος φανατικός) μέσα στο οποίο οι «διαδηλωτές» για τους οποίους σκίζεσαι όχι μόνο αγνοούν απόλυτα τα βασικά δικαιώματα των Παλαιστινίων και των Ισραηλινών Αράβων που αποτελούν το 20% του πληθυσμού της χώρας (ε, βέβαια, αφού δεν είναι Εβραίοι!) και μάλλον χαίρονται ιδιαίτερα για τη συνεχή επέκταση των φτηνών (γι’αυτούς) οικημάτων στην ανατολική Ιερουσαλήμ η οποία μπορεί και να λύσει το «πρόβλημά» τους, κάθεσαι και παίζεις το υπερσυνιθισμένο πιά βρώμικο Σιωνιστικό παιχνίδι ταύτισης «ενός ολόκληρου λαού» (τον οποίον υποτίθεται «περιφρονεί» ο Φωτόπουλος) με μία από τις πιό αηδιαστικές ιδεολογίες στην ιστορία του ανθρώπου: τον Σιωνισμό. Αυτό, ενώ ξέρεις βέβαια πολύ καλά πόσοι έντιμοι Εβραίοι έχουν ενταχθεί καθαρά απέναντι σε αυτή την ιδεολογία, π.χ. Norman Finkelstein, Richard Falk , Ilan Pappé κ.α. και πώς έχουν υποφέρει από το παγκόσμιο Σιωνιστικό λόμπι γι’αυτό!

    Αλλά η φιλοσιωνιστική σου λύσσα (την οποία επιμελώς προσπαθείς να κρύψεις για να κάνεις τον «αντικειμενικό») δε φτάνει μόνο μέχρι εδώ, βέβαια. Τολμάς να ξεστομίσεις το ασύστολο ψέμμα περί αεροπλάνων του Λιβυκού καθεστώτος τα οποία δήθεν «βομβαρδίζουν άοπλους διαδηλωτές», ενώ ακόμα και τα εγκληματικά δυτικά μαζικά μέσα σταμάτησαν από καιρό να παπαγαλίζουν αυτή την μπαρούφα όταν αποδείχτηκε από Ρωσικούς δορυφόρους αλλά ακόμα και από το Πεντάγωνο (!) πως δεν υπήρξε η παραμικρή ένδειξη ότι έγινε ποτέ αυτό. Άσε που ο «δικτάτορας» Γκαντάφι (που μοιράζει τα 90% του πετρελαιοπαραγωγικού πλούτου της Λιβύης στους πολίτες της), τον οποίον τον σιχαίνεσαι βέβαια για έναν και μοναδικό λόγο – επειδή τόλμησε να υποστηρίξει την απελευθέρωση της Παλαιστίνης – τώρα που σφάζεται πραγματικά ο λαός της χώρας από τους Νατοικούς βομβαρδισμούς έχει τη μεγαλύτερη υποστήριξη αυτού του λαού αλλά και πολλών Αφρικανικών λαών που είχε ποτέ του, γι’αυτό και αντέχει τους μαζικούς βομβαρδισμούς από την πιό κτηνώδη και μαζική στρατιωτική δύναμη του κόσμου για πέντε μήνες τώρα! Και όσο για το «άντρο τρομοκρατών» του Αφγανιστάν, που είναι «και υποκείμενο μιας από τις πιο αντιδραστικές και σκοταδιστικές δικτατορίες που υπήρξαν στον 20-21ο αιώνα, που δεν θεωρούσε καν τις γυναίκες ανθρώπινα όντα», όλα αυτά άραγε τα «ξεχάσαν» τα Αμερικανάκια φιλαράκια σου όταν χρηματοδοτούσαν τον Μπιν Λάντεν και τους Ταλεμπάν και τους προσφέραν οποιαδήποτε όπλα χρειαζόντουσαν για να καταστρέψουν το πρώην Κομμουνιστικό καθεστώς της χώρας (το οποίο ως γνωστόν πρόσφερε πλήρη εκπαίδευση στις γυναίκες που θεωρούσε ως ισότιμους πολίτες) στη δεκαετία του 80;

    Το ποιός είναι όχι μόνο βλάκας αλλά και κουτοπόνηρος στη βλακεία του είναι πιά φανερό, και αποκορυφώνεται με τις κτηνωδίες που γράφεις περί δήθεν μανιχαϊσμού σχετικά με τη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση. Είναι πιά προφανές για κάθε τίμιο άνθρωπο πως ένα οικονομικό σύστημα το οποίο δημιουργεί όλο και περισσότερη συγκέντρωση εξουσίας και περισσότερη οικονομική ανισότητα, θα δημιουργήσει όλο και μεγαλύτερες συγκρούσεις και εξεγέρσεις. Αυτή την τεράστια ανισότητα δεν τη θεωρείς απόλυτα «κακή» και «άδικη» εσύ, με την τρομερή σου ηθική διαύγεια, και θα μπορούσες να βρείς και τα καλά του καπιταλισμού για να μήν γίνεις μανιχαϊστής όπως λες; Και χωρίς ένα οργανωμένο πολιτικό κίνημα με το δικό του αντισυστημικό πρόταγμα, στο οποίο αναφέρεται ο Φωτόπουλος, πώς περιμένεις εσύ να πολεμήσεις αυτή την ανισότητα, με τα ανώδυνα τραλαλά στην πλατεία Συντάγματος τα οποία ήδη τα αγνόησε πλήρως ο άλλος φιλοσιωνιστής, Γιωργάκης Παπανδρέου; Ή μήπως έχεις βολευτεί τόσο πολύ που δεν επιθυμείς καμία πραγματική κοινωνική αλλαγή, και γι’αυτό είσαι ο μεγαλύτερος θαυμαστής της εγκληματικής ρεφορμιστικής Αριστεράς; Και όσο για το «πραγματικό επιχείρημα» που ψάχνεις ως ένδειξη ότι τα συμφέροντα των ελίτ ταυτίστηκαν με την ανατροπή τυραννικών καθεστώτων στην Αίγυπτο και την Τυνισία, δεν έχεις πάρει μυρουδιά (ή μήπως προσποιείσαι ότι δεν πήρες μυρουδιά;) ότι η κρατική καταστολή εναντίον των αντιστεκόμενων σε αυτές τις χώρες ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ; Διότι ενώ έφυγαν οι ηγέτες τα καθεστώτα στην πραγματικότητα δεν άλλαξαν καθόλου, με την υποστήριξη βέβαια του (εξαρτημένου από τις ΗΠΑ) στρατού και στις δύο περιπτώσεις που όχι μόνο ήταν κλειδί για τια αλλαγές αλλά και σήμερα παίζει βασικό ρόλο στη συνέχιση του καθεστώτος με άλλη μορφή. Και δεν είναι λίγο περίεργο πως οι πιό καταπιεστικοί Άραβες ηγέτες της Μέσης Ανατολής, τα φιλαράκια σου που κυβερνούν τη Σαουδική Αραβία, δεν πήγαν πουθενά;

    Άσε τη δολιότητα λοιπόν και τα κωμικά μαθήματα περί ηθικής: είσαι απλά ένας φανατικός Σιωνιστής που περνάει μιά χαρά μέσα στο σύστημα της οικονομίας της αγοράς…

    Μου αρέσει!

  3. Λοιπόν Αμπη, θα προσπαθήσω να αποκρυπτογραφήσω αυτά που γράφεις ως σχολιασμό του άρθρου του ΤΦ για να δούμε τι προσπαθείς να πεις:

    Πρωτη Παραγραφος: Θα σχολιάσω με ερώτηση, η στρατιωτική κυβέρνηση της Αιγύπτου ελέγχεται από τον λαό? Αν ναι τοτε οι καλά κρυπτόμενες απο τα καθεστωτικα ΜΜΕ τωρινές διαδηλώσεις των Αιγυπτίων ενάντια στο στρατιωτικό καθεστώς, λίγους μήνες μετα τη πτώση του Μουμπαρακ τι είναι? Αν δεν συμβαδιζαν ανάληψη της εξουσίας από το σταρτιωτικό καθεστως με τα συμφέροντα της υπερθενικής ελίτ οπως αυτη πλεόν εκφραζεται μέσω του ΝΑΤΟ , θα ειχαμε βομβαρδισμούς αλά Λιβύη.

    Δεύτερη παράγραφος: Προφανώς διαφωνείς για να διαφωνείς, μιας και το αληθινό πρόσωπο των ελίτ με την χρήση »ολοένα και δυναμικότερων μεθόδων» δεν είναι κάτι που διαμορφώνεται με την μορφή της κοινωνικής πάλης αλλά προυπαρχει σαν ενδεχόμενο για τις ελίτ. Επίσης για τους »νοικοκυραίους» που αναφερεσαι σαν πλατεια λαικα στρωματα και που έδειξαν όλο το μενος τους με το να ζητούν πολυετείς φυλακίσεις για μικροκλοπές(!!!) ενώ πριν κάποιους μήνες είχε αποδειχθεί περίτρανα πως οι πολιτικοί τους χρησιμοποιύσαν κρατικούς πόρους για να αγοράζουν τηλεοράσεις πλασμα κ.λ.π. δεν ζήτησαν ανάλογες ποινές, για αυτούς το πιο πιθανό είναι να βρεθούν στην θέση της »υπόταξης» πολύ σύντομα.

    Τρίτη Παράγραφος:αυτή η εμμονή σου με τον διαχωρισμό μεταξύ καλού και κακού (χριστιανοιουδαικής προέλευσης) προφανώς δεν εχει χώρο σε μια ορθολογική ανάλυση που κάνει ο ΤΦ εδώ και χρόνια για τα συστημικά φαινόμενα που έχουν οδηγησει στην πολυδιάστατη κρίση που ζούμε. Τώρα την αποψη σου για την Λιβύη και το Αφγανισταν, δεν πρόκειται να σχολιάσω γιατί νομίζω πως η προτελευταία παράγραφος και τα σχόλια σου περι σιωνισμού (»πολιτικό κίνημα που έχτισε το Ισραήλ» στα πτώματα των Παλαιστινίων δικιά μου υποσημείωση) και οι δήθεν φόβοι σου για αντισημιτισμό δικαιολογούν και τις αποψεις σου για Λιβύη και Αφγανισταν.

    Μου αρέσει!

  4. Προς την επιτροπή του «Δεν Πληρώνω»:

    Χθες έγραψα λεπτομερή απάντηση στο σχόλιο του Άμπη Κ, σχετικά με το παραπάνω άρθρο του Τάκη Φωτόπουλου. Το δικό μου σχόλιο ανέβηκε προσωρινά κάτω από το άρθρο και μετά από λίγο εξαφανίστηκε, ενώ το συκοφαντικό σχόλιο του Άμπη Κ παραμένει! Το ίδιο έμαθα συνέβη και με παρόμοιο σχόλιο απο άλλο μέλος του Δίκτυου γα την Περιεκτική Δημοκρατία, πράγμα που φανερώνει εσκεμμένη ενέργεια απο μέρους σας.

    Είναι βέβαια προφανές ότι η ελευθερία λόγου δεν ισχύει μόνο όταν συμφωνείτε με αυτά που λέγονται (ώστε να αφήνετε τον κάθε Άμπη Κ να συκοφαντεί και να βρίζει όσο θέλει αλλά να σβήνετε τα σχόλια άλλων που του απαντούν), οπότε αν δεν ανεβάσετε τις δικές μας απαντήσεις ξανά το συντομότερο δυνατόν, και πάντως όχι αργότερα απο αύριο Κυριακή γιατι ήδη το συκοφαντικό κείμενο εχει μείνει για 4 μερες ασχολίαστο, τότε το Δίκτυο της ΠΔ θα έχει βέβαια κάθε δικαίωμα να σας καταγγείλει δημόσια για φιλοσιωνιστική λογοκρισία.

    Μου αρέσει!

    • Αγαπητέ αυτόνομε μην βλέπεις «συνωμοσίες» και σκοπιμότητες…τα πράγματα είναι απλά. Βρισκόμαστε σε ολιγοήμερες διακοπές και ενημερώνουμε /αναρτούμε με επισκέψεις σε internet cafe…πρόκειται για απλές παραλείψεις/ διορθώσαμε/ ευχαριστούμε για την προσφορά και τη βοήθεια στην προσπάθειά μας.

      Μου αρέσει!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s