ΟΙ «ΚΑΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ» ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ: Υπάρχει μια παροιμία που λέει: «τα καλότροπα μαχαίρια, αίμα βγάζουν με βαρέλια».


Στην Κάλυμνο των αμέτρητων λουκέτων, των αλβανικών (και προ ΔΝΤ) μεροκάματων, των απανωτών μεταναστεύσεων, της γενικευμένης μελαγχολίας αλλά και των «ευτυχισμένων οραμάτων» από την πρέζα και του πολιτικού αναλφαβητισμού, μέσα σ’ αυτή τη μαύρη συγκυρία, εκείνο που στενοχώρησε την «αντικειμενική» δημοσιογραφία, ήταν ‘ο μη κόσμιος’ τρόπος διακοπής της συνέντευξης του βουλευτή Κασσάρα.

Για τα περί καλών τρόπων και κοσμιότητας ας πούμε, κατ’ αρχήν, ότι οι Καίσαρες είχαν ιδιαίτερα αβρούς και κόσμιους τρόπους προς το οικείο περιβάλλον τους. Η αβρότητα και η κοσμιότητα τελείωναν όταν γύριζαν προς τα κάτω τον αντίχειρα, σηματοδοτώντας την επιθυμία τους οι δούλοι της αρένας να κατασπαραχτούν ή να σφαγιαστούν. Ήταν κι αυτό κομμάτι των «καλών τρόπων» Και οι άθλιοι δούλοι, αντί να εκτιμήσουν την αβρότητα του Καίσαρα, τολμούσαν με μη κόσμιο τρόπο να εξεγείρονται και να διεκδικούν το δικαίωμά τους στη ζωή.

Για να γίνουμε πιο επίκαιροι, είναι χαρακτηριστική η αβρότητα και η κοσμιότητα των παλαμακιστών βουλευτών όταν χειροκροτούν τον ολίγιστο αρχηγό τους, τη στιγμή που ανακοινώνει στο κοινοβούλιο της μπανανίας το αμετάκλητο ξεπούλημα της χώρας και την αμετάκλητη αποποίηση της εθνικής ασυλίας.

Και επιπλέον. Είναι συγκινητική η αβρότητα με την οποία οι , εντεταλμένοι να διαφυλάξουν την ησυχία, τάξη και ασφάλεια της ξεπουλημένης χώρας, αυστραλοπίθηκοι με τα κράνη εφορμούν με τόνους χημικά και σιδηρολοστούς για να ανοίξουν κεφάλια, να σπάσουν πλευρά, να τσακίσουν όσους διανοούνται να μην υιοθετούν τον απόλυτο σκασμό που τόσο παραδειγματικά υποδεικνύουν με την κόσμια στάση τους οι παλαμακιστές βουλευτές.

Είναι τόσο καλότροπα και κόσμια όλα αυτά κι έχουν τόσο συμβάλει στη γενικευμένη κοσμιότητα, ιδιαίτερα των θεραπόντων της «αντικειμενικής» δημοσιογραφίας, ώστε η διακοπή της συνέντευξης του βουλευτή Κασσάρα να προκαλεί τη μήνιν (την ιερή οργή δηλαδή) όλων των μανταμσουσουδάτων. Αγανάχτησαν κι αυτοί ως άνθρωποι και συγκαταλέγονται από τούδε (από δω και πίσω δηλαδή) στους αγαναχτισμένους – όχι της Νίνας – του Κασσάρα ή, τέλος πάντων, κάθε αναξιοπαθούντα βουλευτή.

Και είναι μάλιστα τόση η αγανάχτησή τους για το επίδικο περιστατικό, που δεν περισσεύει λίγη για το ότι:

Πρώτη φορά στον κόσμο και στην ιστορία των δανειακών συμβάσεων, εκλεγμένη (με το λεφτά υπάρχουν !!!) κυβέρνηση αποποιείται – με κόσμιο τρόπο – την εθνική ανεξαρτησία (ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, αρθρο 4 παρ. 5). Δεν το έκανε ούτε ο δοσίλογος Τσολάκογλου επί Κατοχής.

Με τον εφαρμοστικό νόμο του Μεσοπρόθεσμου πουλάνε γη και ύδωρ. Για να ενημερώσουμε μάλιστα την «αντικειμενική» δημοσιογραφία – που λίγα διαβάζει και ακόμη λιγότερα καταλαβαίνει – στην πώληση του νερού εμπλέκεται η πολυεθνική ΣΟΥΕΖ που (με κόσμιο τρόπο) «αγόρασε» το νερό της Βολιβίας, όταν η δύστυχη βρέθηκε στα δόντια του ΔΝΤ και απαγόρευσε δια νόμου τη συλλογή έστω και μιας σταγόνας βρόχινου νερού.

Με τον εφαρμοστικό νόμο ΟΛΗ η περιουσία του Δημοσίου, δηλαδή του ελληνικού λαού, πάει στους τοκογλύφους δανειστές, στους οποίους ειρήσθω εν παρόδω έχουμε ήδη καταβάλει μιάμιση φορά τα δανεικά, που πήγαν σε επιδοτήσεις ημετέρων, υποβρύχια που γέρνουν και τσέπες που έχουν όνομα και επίθετο. Παραλίες, λιμάνια, δάση, ΔΕΚΟ κλπ κλπ. Από τους αρχαιολογικούς χώρους δεν θα έχουν την υψηλή κυριότητα, αλλά την επικαρπία, θα εισπράττουν τα έσοδα. Ο περήφανος ελληνικός λαός, τα περήφανα νιάτα και τα τιμημένα γηρατειά, θα παραμείνουμε στα χαρτιά ιδοκτήτες της Ακρόπολης, έως το Μνιμόνιο 3. Και την περιουσία αυτή υποχρεούται το Δημόσιο, με λεφτά δικά μας δηλαδή, να συντηρεί σε καλή κατάσταση (άρθρο 5)!!! Και οι νέοι κάτοχοι της περιουσίας (οι τοκογλύφοι δηλαδή) θα εισπράττουν και επιδοτήσεις από το Δημόσιο (από τη δική μας φορολογία δηλαδή που γίνεται τσουνάμι) για τα ακίνητα και τις επιχειρήσεις που αρπάζουν (άρθρο 11)!!! Και θα μπορούν οι νέοι κάτοχοι να συνάπτουν και δάνεια με εγγύηση του Δημοσίου !!! κλπ κλπ

Κατά τα λοιπά:

– Η αξιοθαύμαστη ‘ψυχραιμία του βουλευτή’ διαχειρίζεται τη μαύρη μοίρα ενός ολόκληρου λαού θα σκόνταφτε στους «τους αγαναχτισμένους»; (Πολύ δανεική η προσφώνηση και δεν είναι καιρός για νέα δάνεια). Ψυχραιμία πάντως ή αναισθησία, αυτό το έργο έχει ψωμί.

– Για το «αγαναχτισμένοι της Νίνας», είναι γνωστή η τάση των ανθρώπων να κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Οι της προσκόλλησης πάντα θεωρούν και τους άλλους αμοιβάδες (παράσιτα που επιβιώνουν προσκολλώμενα). Τους είναι αδιανόητη η ύπαρξη ανθρώπων που επιβιώνουν χωρίς να είναι παρατρεχάμενοι με το αζημίωτο.

Όσο για το «GRAND ENTRANCE» τη μεγάλη είσοδο δηλαδή για να καταλάβουν και οι μη γαλλομαθείς, να δούμε η ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΔΟΣ, το «κοψό» που λέμε στην Κάλυμνο πόσους θα βρει στριμωγμένους, μόλις το σαπιοκάραβο μπατάρει.

Καλή συνέχεια, ωρέ λεβέντες. Η δουλειά δεν είναι ντροπή.

Νίνα Γεωργιάδου

Κάλυμνος, 5 Ιουλίου του Σωτήριου έτους 2011

ΠΗΓΗ: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=38642

Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s